Ευαγγελία Φρυδάκη & Ευαγγελία Καλούδη
Οι αναγνώστες, ως ουσιαστικοί παράγοντες της λογοτεχνικής επικοινωνίας, ήρθαν στο προσκήνιο μόλις στο β΄ μισό του 20ού αιώνα. Μέχρι τότε η ανάγνωση...
περισσότερα
Μαίρη Λεοντσίνη
Ο πιο διαδεδομένος μύθος σχετικά με την ανάγνωση είναι ίσως εκείνος που την παρουσιάζει ως μια μοναχική πρακτική εκτός κοινωνικότητας και...
Κική Δημοπούλου
Πεζογραφήματα εξαιρετικής συντομίας αλλά και υψηλής έντασης, οι μικροαφηγήσεις γνωρίζουν μεγάλη ανάπτυξη τις τελευταίες δεκαετίες και συνιστούν, θα...
Δημήτρης Δημηρούλης
Το βιβλίο δεν είναι μόνο βιβλίο. H καταξιωμένη μορφή, το οικείο σχήμα, το πολιτισμικό αντικείμενο, όλα τα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά του, δεν...
Ευριπίδης Γαραντούδης
Η πρώτη δημόσια προβολή κινούμενων εικόνων από τους αδελφούς Auguste και Louis Lumière έγινε στο Παρίσι στις 28 Δεκεμβρίου 1895. Αυτή θεωρείται η...
Ελισάβετ Αρσενίου
Η υπόσταση του ποιητικού λόγου συνδέεται με την ανάγκη ρυθμικής έκφρασης μέσω της εικονοποιίας. Το περιεχόμενο της ποίησης είναι συνήθως πιο πυκνό...
Κατερίνα Κωστίου
Ποια είναι η σχέση της σάτιρας με την κωμωδία; Ποιος είναι ο ρόλος της λογοτεχνικής σάτιρας στον 19ο αιώνα και πώς αυτός ο ρόλος διαφοροποιείται στο...
Γιάννης Παπαθεοδώρου
Η λογοτεχνία ως προνομιακό συμβολικό σύστημα ενεργοποιεί ποικίλες αναπαραστάσεις της πραγματικότητας μέσα από τις οποίες γίνεται αντιληπτή η...
Μαρία Ακριτίδου
Tί συμβαίνει με τη χειρονομία ανάληψης της αφήγησης του παρελθόντος; Στην ενότητα αυτή θα δούμε τη σχέση της μυθοπλασίας με την ιστορία. Με τον όρο...